Sistema operatiu: Windows, Android, macOS
Grup de programes: Automatització empresarial
Aplicació per a organitzacions de microcrèdit
- Els drets d'autor protegeixen els mètodes únics d'automatització empresarial que s'utilitzen als nostres programes.

Copyright - Som un editor de programari verificat. Això es mostra al sistema operatiu quan executem els nostres programes i versions de demostració.

Editor verificat - Treballem amb organitzacions d'arreu del món, des de petites empreses fins a grans. La nostra empresa està inclosa al registre internacional d'empreses i disposa d'una marca de confiança electrònica.

Signe de confiança
Transició ràpida.
Què vols fer ara?
Si voleu familiaritzar-vos amb el programa, la manera més ràpida és veure primer el vídeo complet i després descarregar la versió de demostració gratuïta i treballar-hi vosaltres mateixos. Si cal, sol·liciteu una presentació al suport tècnic o llegiu les instruccions.
WhatsApp
En horari comercial, normalment responem en 1 minut
Com comprar el programa?
Veure una captura de pantalla del programa
Mira un vídeo sobre el programa
Descarregueu la versió demo
Compara les configuracions del programa
Calcula el cost del programari
Calcula el cost del núvol si necessites un servidor al núvol
Qui és el desenvolupador?
Captura de pantalla del programa
Una captura de pantalla és una foto del programari en funcionament. A partir d'ell, podeu entendre immediatament com és un sistema CRM. Hem implementat una interfície de finestra amb suport per al disseny UX/UI. Això vol dir que la interfície d'usuari es basa en anys d'experiència de l'usuari. Cada acció es troba exactament on és més convenient realitzar-la. Gràcies a un enfocament tan competent, la vostra productivitat laboral serà màxima. Feu clic a la imatge petita per obrir la captura de pantalla a mida completa.
Si compres un sistema USU CRM amb una configuració d'almenys "Estàndard", tindreu una selecció de dissenys entre més de cinquanta plantilles. Cada usuari del programari tindrà l'oportunitat d'escollir el disseny del programa segons el seu gust. Cada dia de feina ha de portar alegria!
Amb la creixent popularitat de les organitzacions de microcrèdit, també hi ha una necessitat creixent d'optimitzar les activitats per a un servei al client d'alta eficiència i eficiència i l'execució de tasques. Els processos interns en una organització de microcrèdits es caracteritzen per un gran volum de treball amb informació, interacció freqüent amb els clients, establir liquidacions i proporcionar informes diaris sobre la situació actual de préstecs i crèdits, clients problemàtics, etc. Optimització de l’activitat de qualsevol microcrèdit. l’organització no s’aconsegueix mitjançant la regulació habitual del sistema de gestió. Per aconseguir eficiència en el treball, és necessari abordar a fons el tema de la modernització amb la participació de tecnologies de la informació avançades. El procediment d’optimització el proporcionen aplicacions automatitzades destinades a regular i millorar la qualitat d’execució de diverses tasques d’acord amb les especificitats de l’empresa. Una aplicació per a organitzacions de microcrèdit ha de tenir plenament en compte totes les funcions de la vida econòmica i financera de l’empresa i garantir el compliment de totes les tasques de comptabilitat, gestió i treball amb els clients. Una aplicació per a la comptabilitat d’organitzacions de microcrèdit ha de tenir necessàriament en compte que és necessari mostrar correctament les dades sobre deutes i préstecs impagats, ja que aquest procediment difereix de la comptabilitat ordinària. Les transaccions financeres tenen les seves pròpies dificultats, per la qual cosa es recomana assumir la responsabilitat amb tota responsabilitat i complir totes les normes i procediments establerts per a les organitzacions de microcrèdit. Una organització de microcrèdit, la demanda de serveis de la qual és popular i té un treball intern clar, ben coordinat, es distingeix per una alta eficiència i rendibilitat, que permet competir en un mercat en desenvolupament dinàmic.
El mercat de les tecnologies de la informació no es queda enrere en el seu desenvolupament i ofereix un nombre increïble d’aplicacions diferents per triar. Una aplicació automatitzada per a organitzacions de microcrèdit es diferencia dels sistemes per a bancs, a causa d’una certa simplificació de la comptabilitat i d’una menor rotació financera. Tot i això, l’aplicació per a empreses de microcrèdit ha d’assegurar plenament l’execució de tots els processos interns per aconseguir el resultat més eficient, en cas contrari, la inversió no donarà els seus fruits i la companyia simplement incorrerà en pèrdues, que ja són suficients a causa dels problemes dels prestataris. Per cert, l’ús d’aplicacions automatitzades pot afectar significativament el nivell de préstecs problemàtics, ja que moltes aplicacions poden notificar automàticament el temps que s’apropa per retornar els préstecs, avisar al client amb antelació i resoldre problemes amb l’amortització. Una aplicació escollida correctament és una excel·lent inversió en el desenvolupament d’una empresa, per la qual cosa val la pena prestar especial atenció a l’estudi del mercat i a l’elecció de l’aplicació adequada.
Qui és el desenvolupador?
Akulov Nikolai
Expert i programador en cap que va participar en el disseny i desenvolupament d'aquest programari.
2026-01-12
Vídeo de l'aplicació per a organitzacions de microcrèdit
Aquest vídeo està en anglès. Però pots provar d'activar els subtítols en la teva llengua materna.
El programari USU és una aplicació automatitzada per optimitzar processos en qualsevol empresa. L’optimització s’aconsegueix mitjançant un mètode d’automatització integral que afecta tots els processos existents a l’empresa. El programari USU és adequat per al seu ús en qualsevol empresa, inclosa una organització de microcrèdit. El desenvolupament de programari es realitza sobre la base de les necessitats i desitjos identificats de l'empresa. La implementació de l’automatització amb el programari USU no triga molt de temps, no afecta el curs de la feina i no requereix costos addicionals, cosa que fa que el procés sigui el més còmode possible per a l’empresa.
L'ús de la nostra aplicació garanteix completament la transició de tot el treball manual a un procés totalment automatitzat. D’aquesta manera, l’aplicació permet realitzar automàticament totes les tasques de comptabilitat i gestió, controlar els processos de consideració i aprovació de préstecs, realitzar liquidacions, elaborar calendaris d’amortització, generar informes de qualsevol tipus, notificar retards de préstecs o crèdits, enviar clients amb la informació necessària i molt més. USU Software és una aplicació que pot portar la vostra organització de microcrèdits a un èxit sorprenent.
Descarregueu la versió demo
En iniciar el programa, podeu seleccionar l’idioma.

Podeu descarregar la versió de demostració gratuïtament. I treballar al programa durant dues setmanes. Algunes dades ja s'han inclòs allà per a més claredat.
Qui és el traductor?
Khoilo Roman
Programador en cap que va participar en la traducció d'aquest programari a diferents idiomes.
L’aplicació és molt lleugera i senzilla, en el procés de formació serà fàcil aconseguir una adaptació ràpida dels empleats al nou format de treball. L'ús del programari USU es reflecteix gairebé immediatament en l'augment de les xifres de vendes; aquest efecte es caracteritza per una eficiència creixent en la interacció amb els clients i la realització automàtica de totes les tasques. Aquest sistema proporciona entrada, processament, emmagatzematge i formació d’una base de dades, que regularà la intensitat del treball i augmentarà la productivitat.
A causa de l'ús de l'aplicació, hi ha un augment de l'eficiència del servei, que permet augmentar les vendes diàriament. Aquesta aplicació pot notificar als seus usuaris el venciment proper d'un préstec o crèdit per a la ràpida interacció del client i evitar la possibilitat de retards i la formació de deutes.
Demaneu una aplicació per a organitzacions de microcrèdit
Per comprar el programa, només cal que ens truqueu o escriviu-nos. Els nostres especialistes acordaran amb vostè la configuració del programari adequada, prepararan un contracte i una factura de pagament.
Com comprar el programa?
Envieu les dades del contracte
Fem un acord amb cada client. El contracte és la teva garantia que rebràs exactament el que necessites. Per tant, primer heu d'enviar-nos les dades d'una persona jurídica o particular. Això normalment no triga més de 5 minuts
Feu un pagament per avançat
Després d'enviar-vos còpies escanejades del contracte i la factura de pagament, cal un pagament per avançat. Tingueu en compte que abans d'instal·lar el sistema CRM, n'hi ha prou amb pagar no la totalitat, sinó només una part. S'admeten diversos mètodes de pagament. Uns 15 minuts
El programa s'instal·larà
Després d'això, s'acordarà amb vostè una data i hora d'instal·lació específica. Això sol passar el mateix dia o l'endemà després de completar la documentació. Immediatament després d'instal·lar el sistema CRM, podeu demanar formació per al vostre empleat. Si el programa es compra per a 1 usuari, no trigarà més d'1 hora
Gaudeix del resultat
Gaudeix del resultat sense parar :) El que agrada especialment no és només la qualitat amb què s'ha desenvolupat el programari per automatitzar el treball quotidià, sinó també la manca de dependència en forma de quota de subscripció mensual. Després de tot, només pagareu una vegada pel programa.
Compra un programa ja fet
També podeu demanar desenvolupament de programari personalitzat
Si teniu requisits especials de programari, demaneu desenvolupament personalitzat. Aleshores no hauràs d'adaptar-te al programa, però el programa s'adaptarà als teus processos de negoci!
Aplicació per a organitzacions de microcrèdit
El programari USU proporciona càlculs d’exactitud i sense errors gràcies a la funció automàtica per realitzar càlculs a l’aplicació. Un procés automatitzat de registre de documents permet estalviar temps i recursos. Gestió centralitzada de totes les branques d’organitzacions de microcrèdit mitjançant la funció de gestió remota, que està disponible amb l’ús d’una connexió a Internet.
La possibilitat de dur a terme butlletins informatius per als clients per a una cooperació més estreta. Tots els processos de treball amb préstecs i crèdits es poden fer un seguiment cronològic, controlar el compliment de les obligacions i resoldre els problemes amb els clients amb rapidesa. Comptabilitat amb suport documental complet i la possibilitat de generar automàticament qualsevol tipus d'informes. La seguretat de dades per a una organització de microcrèdit és una tasca primordial a la qual l’aplicació farà front gràcies a la funció de còpia de seguretat, que us permet arxivar tota la informació important. L’optimització dels processos de control i gestió contribueix a la regulació dels mètodes de gestió, la seva millora per aconseguir un treball coordinat i eficaç.
Segons les organitzacions de microcrèdit que utilitzen la nostra aplicació, el nivell de deutors es redueix significativament. L'aplicació registra absolutament totes les operacions realitzades pels empleats. El programari USU proporciona la possibilitat de restringir l'accés a determinada informació o funcions a cada empleat de la vostra organització de microcrèdits. Organització del treball, creixement de la disciplina, productivitat, introducció de mètodes efectius de motivació del personal. La programació d’activitats també s’optimitza tenint en compte totes les necessitats i preferències de l’empresa de microcrèdits, afegint la possibilitat d’afegir o canviar la configuració de l’aplicació per aconseguir la màxima eficiència d’acord amb tots els requisits de l’empresa.

