Sistema operatiu: Windows, Android, macOS
Grup de programes: Automatització empresarial
Aplicació per a microcrèdits
- Els drets d'autor protegeixen els mètodes únics d'automatització empresarial que s'utilitzen als nostres programes.

Copyright - Som un editor de programari verificat. Això es mostra al sistema operatiu quan executem els nostres programes i versions de demostració.

Editor verificat - Treballem amb organitzacions d'arreu del món, des de petites empreses fins a grans. La nostra empresa està inclosa al registre internacional d'empreses i disposa d'una marca de confiança electrònica.

Signe de confiança
Transició ràpida.
Què vols fer ara?
Si voleu familiaritzar-vos amb el programa, la manera més ràpida és veure primer el vídeo complet i després descarregar la versió de demostració gratuïta i treballar-hi vosaltres mateixos. Si cal, sol·liciteu una presentació al suport tècnic o llegiu les instruccions.
WhatsApp
En horari comercial, normalment responem en 1 minut
Com comprar el programa?
Veure una captura de pantalla del programa
Mira un vídeo sobre el programa
Descarregueu la versió demo
Compara les configuracions del programa
Calcula el cost del programari
Calcula el cost del núvol si necessites un servidor al núvol
Qui és el desenvolupador?
Captura de pantalla del programa
Una captura de pantalla és una foto del programari en funcionament. A partir d'ell, podeu entendre immediatament com és un sistema CRM. Hem implementat una interfície de finestra amb suport per al disseny UX/UI. Això vol dir que la interfície d'usuari es basa en anys d'experiència de l'usuari. Cada acció es troba exactament on és més convenient realitzar-la. Gràcies a un enfocament tan competent, la vostra productivitat laboral serà màxima. Feu clic a la imatge petita per obrir la captura de pantalla a mida completa.
Si compres un sistema USU CRM amb una configuració d'almenys "Estàndard", tindreu una selecció de dissenys entre més de cinquanta plantilles. Cada usuari del programari tindrà l'oportunitat d'escollir el disseny del programa segons el seu gust. Cada dia de feina ha de portar alegria!
L'aplicació de microcrèdits anomenada programari USU es va crear per automatitzar les activitats d'organització de processos de registre i control de tots els microcrèdits emesos a clients d'una institució financera. L'aplicació de microcrèdits la pot utilitzar qualsevol organització especialitzada en el registre de microcrèdits, l'emissió de fons prestats, incloses les cases d'empenyorament, i altres institucions amb serveis financers. Els nostres empleats instal·len aquesta aplicació de manera remota: no cal que estiguin presents al territori de la institució, sinó que la instal·lació es realitza mitjançant una connexió a Internet.
El sistema de registre de microcrèdits estarà a punt per funcionar després d’emplenar un dels tres blocs estructurals que formen el menú de l’aplicació: aquesta és la secció ‘Referències’, a partir de la qual s’inicia el sistema de registre de l’aplicació de microcrèdits. Aquesta secció està carregada d’informació sobre la pròpia institució financera, que proporcionarà microcrèdits, és a dir, dades sobre els seus actius materials i intangibles, personal, una llista d’oficines i sucursals, geogràficament remotes, incloses les seves pròpies persones jurídiques, tipus d’interès que s’apliquen a treballen amb microcrèdits, les categories de clients en què es divideix la seva massa total i les monedes amb què opera la institució quan emet microcrèdits, l'import dels quals es pot relacionar amb el tipus de canvi. L’aplicació calcularà de manera independent la mida del nou pagament quan canviï el tipus de canvi de moneda i ho notificarà automàticament al client.
Després de carregar la informació inicial a l'aplicació, aquesta secció s'utilitza per configurar el sistema de registre de microcrèdits: es determinen les regulacions per a les operacions de treball, comptabilitat i procediments de comptatge, es calculen les transaccions i els microcrèdits, d'acord amb les normes i normes presentades. a la base de referència integrada i als mètodes de càlcul que s'hi presenten. Cal tenir en compte que la presència d’aquesta base de dades a l’aplicació no és casual: sense la seva presència, són impossibles els càlculs automàtics de microcrèdits i altres operacions, la formació de documentació, inclosos els informes de sistemes de control, que també realitza la pròpia aplicació. .
Qui és el desenvolupador?
Akulov Nikolai
Expert i programador en cap que va participar en el disseny i desenvolupament d'aquest programari.
2026-01-12
Vídeo de l'aplicació per a microcrèdits
Aquest vídeo està en anglès. Però pots provar d'activar els subtítols en la teva llengua materna.
En general, l’aplicació per a microcrèdits allibera el personal de diverses tasques diàries, en primer lloc, donant-li més temps per realitzar altres tasques i, en segon lloc, augmentant la qualitat del treball automatitzat (precisió i rapidesa d’execució, i això afecta immediatament el procés de producció). reduir el temps de contractació de personal per al registre i l’emissió de microcrèdits, el control sobre ells i els clients, augmenta la qualitat de la comptabilitat i el servei als prestataris, cosa que contribueix al creixement dels microcrèdits i al seu reemborsament oportú.
Un cop establerta la normativa de registre, el sistema continuarà funcionant a la secció següent: es tracta del bloc "Mòduls", on es realitza el registre de totes les activitats d'una organització financera, inclòs el registre de fons prestats i els clients que van sol·licitar per ells. Aquest bloc és el lloc de treball del personal, és aquí on passen el seu temps de treball: aquí s’emmagatzemen els seus documents digitals, on es rep informació de treball cada segon, registre financer, incloses les entrades comptables, bases de dades, inclosos els clients i per a préstecs, la documentació actual de la institució i molt més. Aquí és on es registren totes les comunicacions amb els prestataris, el registre de l’emissió de microcrèdits i els pagaments, el registre del tipus de canvi vigent i el recàlcul del nou import del pagament, etc.
Les activitats operatives realitzades durant el període s’analitzen al tercer bloc d’informes, on es fa una avaluació de tots els processos, temes i objectes en relació als quals es van fer certs canvis. La presència d’aquesta secció permet a la institució avaluar objectivament els resultats de les seves activitats en conjunt i per separat per a cada tema, ja que el format d’informes analítics i estadístics és molt detallat i clar, cosa que permet visualitzar la imatge dels èxits i deficiències i, per descomptat, prendre nota i corregir-les. Cal dir que només els productes de programari USU tenen aquesta funció en aquest rang de preus: realitzant una anàlisi automàtica de tot tipus d’activitat, cap aplicació alternativa no la presentarà a aquest cost.
Descarregueu la versió demo
En iniciar el programa, podeu seleccionar l’idioma.

Podeu descarregar la versió de demostració gratuïtament. I treballar al programa durant dues setmanes. Algunes dades ja s'han inclòs allà per a més claredat.
Qui és el traductor?
Khoilo Roman
Programador en cap que va participar en la traducció d'aquest programari a diferents idiomes.
El sistema és universal, és a dir, pot ser utilitzat per qualsevol organització, però, al mateix temps, té en compte les característiques individuals de l'empresa client, reflectides al primer bloc de "Llibres de referència", on s'emmagatzema informació personal sobre clients. , segons el qual el sistema realitza el posterior ajustament de les regulacions i càlculs interns. Els requisits per a l’aplicació són baixos: el sistema operatiu Windows per a la seva instal·lació, qualsevol nivell d’experiència i habilitats dels usuaris no importa, ja que el sistema automatitzat, gràcies a la interfície i la navegació, senzills i entenedors per a tothom, està disponible per a tothom, que és un altre dels seus avantatges en comparació amb productes d’automatització de microcrèdits competitius.
La nostra aplicació ofereix la separació d’accés a la informació oficial dels empleats, tenint en compte les competències i les tasques realitzades, per tal de mantenir la confidencialitat. La planificació de tasques integrada assegura la preservació de la informació del servei; la seva tasca és començar a treballar de manera programada, inclosa la seva còpia de seguretat regular. L’aplicació realitza càlculs de manera independent, inclòs el càlcul de pagaments, segons el venciment i el tipus d’interès del préstec, el càlcul de comissions, multes i salaris.
Aquest mètode de meritació contribueix a un augment de l'activitat del personal: l'entrada ràpida d'informes financers sobre la preparació de les tasques, cosa que augmenta la qualitat de la descripció del procés.
Demaneu una aplicació per a microcrèdits
Per comprar el programa, només cal que ens truqueu o escriviu-nos. Els nostres especialistes acordaran amb vostè la configuració del programari adequada, prepararan un contracte i una factura de pagament.
Com comprar el programa?
Envieu les dades del contracte
Fem un acord amb cada client. El contracte és la teva garantia que rebràs exactament el que necessites. Per tant, primer heu d'enviar-nos les dades d'una persona jurídica o particular. Això normalment no triga més de 5 minuts
Feu un pagament per avançat
Després d'enviar-vos còpies escanejades del contracte i la factura de pagament, cal un pagament per avançat. Tingueu en compte que abans d'instal·lar el sistema CRM, n'hi ha prou amb pagar no la totalitat, sinó només una part. S'admeten diversos mètodes de pagament. Uns 15 minuts
El programa s'instal·larà
Després d'això, s'acordarà amb vostè una data i hora d'instal·lació específica. Això sol passar el mateix dia o l'endemà després de completar la documentació. Immediatament després d'instal·lar el sistema CRM, podeu demanar formació per al vostre empleat. Si el programa es compra per a 1 usuari, no trigarà més d'1 hora
Gaudeix del resultat
Gaudeix del resultat sense parar :) El que agrada especialment no és només la qualitat amb què s'ha desenvolupat el programari per automatitzar el treball quotidià, sinó també la manca de dependència en forma de quota de subscripció mensual. Després de tot, només pagareu una vegada pel programa.
Compra un programa ja fet
També podeu demanar desenvolupament de programari personalitzat
Si teniu requisits especials de programari, demaneu desenvolupament personalitzat. Aleshores no hauràs d'adaptar-te al programa, però el programa s'adaptarà als teus processos de negoci!
Aplicació per a microcrèdits
L'aplicació forma tot el flux de documents de l'organització, inclosos els informes financers i les estadístiques obligatòries per al regulador, un paquet de documents per confirmar un préstec. Els usuaris reben un codi d’accés personal al sistema: un inici de sessió i una contrasenya de seguretat, que formen un espai de treball independent amb fonts d’informació individuals.
La personalització dels registres de treball proporciona la responsabilitat personal de la qualitat de la informació que conté; les dades des del moment de l'entrada es marquen amb els inicis de sessió mentre es desen les modificacions. La gestió dels microcrèdits adopta mesures per controlar la informació de l'usuari mitjançant la verificació del compliment de l'estat actual dels processos mitjançant la funció d'auditoria. L'aplicació ofereix moltes funcions automàtiques, entre elles la funció d'auditoria, que accelera els procediments de control ressaltant les actualitzacions de cada registre.
El propi sistema automatitzat controla la precisió de les dades, formant la subordinació entre elles mitjançant formularis d’entrada de dades dissenyats per accelerar tots els procediments.
El nostre sistema detecta fàcilment informació falsa i inexacta: tots els indicadors financers s’equilibren a causa de la subordinació establerta, que es infringeix quan s’introdueix informació falsa. Totes les bases de dades, inclosa la base de dades de microcrèdits, la nomenclatura, el client i altres, tenen la mateixa estructura de presentació: una llista general d’elements i una barra de pestanyes amb diversos paràmetres. L’aplicació té com a objectiu estalviar temps de treball: les revistes digitals tenen la mateixa distribució de dades, un únic estàndard d’entrada i la mateixa gestió.
L’anàlisi de tot tipus d’activitats millora la qualitat de la gestió de processos, optimitza els costos, mostra tots els factors que influeixen en la rendibilitat de l’empresa.

